Nytt jobb, nya vänner!

Så härligt att lära känna nya människor, ta Linda som jag jobbade med idag till exempel. Hon är 5 år yngre än mig men vi snackar i tre minuter och det känns som om vi varit vänner i evigheter. När vi skulle sluta för dagen så undrade Linda om jag till ta ett glas i baren, och det var klart att jag ville det! Sagt och gjort. Tre glas senare, så känner jag Linda riktigt bra och även Max, en fd anställd har gjort oss sällskap. Kort och gott så kan man säga: JAG GILLAR MITT NYA JOBB! :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Du får säga till när du jobbar så får man komma förbi och säga hej :) Kram

2010-04-25 @ 09:08:51
URL: http://exklusivaelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kusin! Jag kommer jobba nätter alla jämna veckor, så då är det bara att kika förbi :)

2010-04-25 @ 10:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0