Nu ska ni få höra!

Igår så bar det av till Malmen för att fira att jag jobbat min sista dag på Scandic, mötte upp Carlsson och lillebror. Kände att jag låg lite efter så jag börjar med att dra en shot men Jäger och en VT på det. Blev varm i kläderna ganska så fort. Sthlm är som bekant väldigt litet och vips så satt Dating in the Dark Tomas och en vän till honom med oss. Tomas var väldigt full och förklarade spottandes att jag varit svår att få tag i... Efter det så kom chocken, det var när min lillebror började ta upp hans uttalanden som: jag ska stoppa snoppen i henne osv. Då kläcker Tomas ur sig att allt är tydligen mitt fel. Han hade inte ens sökt till programmet innan han läste min blogg, när han då såg att jag skulle på intervju så sökte han och fick komma på intervju dagen efter. Så enligt det han sa till min lillebror är att han var/är kär i mig och det är mitt fel att han har skämt ut sig i svensk tv. Jag har dock extremt svårt att tro på hela den här historien och det sa jag även till Tomas. Så han bad mig fråga sin polare om varför Tomas hade sökt. Varpå han svarade att det var pga en blond tjej med kort hår, så kollar han lite extra noga på mig och brister ut i ett flin. Hugger tag i Tomas och skriker: Tomas är det här den tjejen?
Blev inte på något sätt mer intresserad av Tomas bara för att han nu skulle vara kär i mig, det är hans problem och inte mitt. Efter en rökpaus tyckte vakten och även jag att Tomas hade fått i sig för mycket och det var dags för honom att gå. Då trodde han att alla skulle följa med honom? Var han fick den idén ifrån är väldigt oklart! Två minuter efter att han har gått fick jag första av fyra sms. Där han ber mig ta hand om honom, tack men nej tack. Som 30-åring bör du kunna ta hand om dig själv. Dessutom ville han sova över hos mig men snälla nån! Mitt hem är inte något härbärge för avdankade Dating in the dark deltagare. Min lillebror var förövrigt inte så sugen på att dela soffa med Tomas. Det var också märkligt.. ;)
Annars så hade vi en riktigt trevlig kväll, Carlsson råkade ramla på Bengt och började hångla med honom. Bengt är en mycket trevlig kille och just därför inte Carlsson typ men jag håller mina tummar för han är en bra kille.
Jag och lillebror trillade hem runt 03:30 efter en sväng på spyan och i morse var det inte så farligt att vakna. Runt lunch började helvetet. Kräkts två gånger och mådde för illa för att kunna sova. Men nu så är det bara att ladda om för Malmen står på schemat! Middag med de bästa från Star samt Carlsson.
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0