Man har det för bra.

När ens arbetsgivare tycker att man ska äta micrad hamburgare tycker Carlsson något helt annat, så även jag. Så Carlsson ägerar takeaway och vi äter kinamat i Backoffice istället. Mycket bättre tycker jag. Vad vi har pratat om kan ni läsa om på Carlsson blogg:http://caughtinalife.blogg.se/.
Något som intresserar mig är människor som tror att dom känner oss, många tror säkert att vi är som andra tjejer, dvs osjälvständiga och mesiga. Vi skulle aldrig sitta hemma bara för att en man eventuellt vill ses. Att vänta vid telefonen på sms är inte heller våran grej. Får förmodligen ut mer av en konveration med Carlsson så då kan man ju lika gärna prata med henne istället direkt.

Vanliga människor brukar säga, vem tror hon att hon är. Vi säger istället, vet inte du vem jag är?
Nu blir det sängen för jag tänkte försöka att inte sova bort hela dagen i morgon. Det kommer gå åt skogen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0