Lina, min Lina.

Fick äntligen prata med Lina, det blir inte så ofta som man skulle vilja på grund av våra olika tider och tidskillnaden. Idag fick vi iaf uppdatera varandra på vad som har hänt sen sist. Framförallt så är vi båda besvikna över att det inte blir något Peace & Love, men mest besviken är nog vår hyresvärd Anders. Han hade sett framemot att ha två 25- åriga hobbyalkoholister som kunde underhålla honom i en vecka. Jag håller tummarna för att det ska lösa sig! Det verkar som om två av mina favoriter är lite känsloladdade för tillfället, så även jag. Vi smittar nog av oss och eggar varandra lite.
Ikväll så har jag hyrt svensk film och käkat chips med dipp. Ibland måste man få unna sig lite, och idag var en sån dag. Att se fram emot nu närmast är framförallt sömn och sen en promenad med Maria och middag med mamma efter det. En bra söndag.
Till er mindre uppmärksamma läsare vill jag bara förtydliga att jag inte besökt Malmen eller druckit sprit. Väldigt ovanligt.
/Trötter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0