Ledig dag.

Betyder tvättdag. Har inte tvättat sen jag kom hem från Miami, jag landade den 5 mars. Det innebär att det är nästan en månad sen. Och så går man runt och säger att man inte har något att ha på sig, men om man har ombyten för nästan en hel månad utan att tvätta så får jag nog slopa den kommentaren.
Väntar och väntar på att Fröken Carlsson ska vakna så jag kan lägga fram förslaget om bio ikväll. Det regnar ute så någon utomhusfika känns inte aktuell. Men en kaffe på Waynes och lite Joel Kinnaman kan hon väl inte säga nej till?
Rätt så skönt att vara pigg idag, kändes mig lite berusad igår när jag kom hem. Men slängde i mig två rostade mackor för att gardera mig mot baksmällen. NU blir det frukost och sen tvättstugan igen.
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0