Långfredag.

Låååååååååååååååååångfredag. Verkligen. Sitter på jobbet och undrar hur livet kan vara så bra vissa dagar och så dåligt andra dagar? Vill inte jobba under påsken, helst av allt så skulle jag vilja vara upp i norrland och sitta och pimpla på en sjö när solen skiner. Nu är ju det dock inte fallet. Istället så sov jag verkligen urdåligt för katterna lekte High Chaparal och har jagat varandra runt lägenheten hela natten. Har hotat dom till livet x-antal gånger, men jag tror dom har kommit på att det är tomma hot... Hade tänkt köra bodypump vid halv tolv, men det var lite körit att honna dit när man vaknar kvart i tolv. Tog mig i kragen iaf och sprang 6km på löpbandet och körde lite skivstång efter det. Behöver jag inte ha lika dåligt samvete för att jag sitter här på jobbet och tömmer påskägget på godis. 

Men det finns ljus i tunneln, ev så kanske Carlsson kikar förbi så vi kan käka påskmiddag tillsammans. Hon pratade även om att dricka lite vin när jag har slutat hemma hos "mig". För till stan orkar vi inte ta oss idag... 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0