Kvällen.

Är nu hemma igen efter en liten visit på vårt älskade Malmen. Blir så förvirrad efter några timmars hjärntvättande av Carlsson. Nu är man tillbaka på ruta ett igen. Vad vill jag egentligen? Bra fråga... Kommer förmodligen inte få svar på det i natt.
Vi pratade även om hur vi ser varandra om några år, vad kommer det bli med oss? Personligen så tror jag att Carlsson är på smällen med en gift eller i alla fall upptagen man av misstag (slarv med minipiller) och vi sitter som latté morsor på stan och har samma samtalsämnen som idag.
Nu ska jag sova och hoppas att min lediga dag kommer spenderas med Carlsson. Kanske någon annan, men då ska den personen veta att dom är ett andrahandsval.
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0