Korv med bröd.

Vaknade av ett sms från Carlsson, eftersom snön vräkte ner utanför mitt fönster så kände jag inte för att ta en fika utomhus. Flyttade mig från sängen till soffa, insåg att jag inte hade någon mjölk hemma så frukost fick jag hoppa över. När man till och med tycker att Days of our lives är bra underhållning så är man ganska så uttråkad. Mitt i min tristess så skriver Carlsson på facebookchatten och hon är lika uttråkad hon, så jag frågar om hon vill komma förbi på en kopp kaffe (vi fikar inte vi dricker kaffe), hon nappade på två röde sekunder och jag ber henne köpa med sig mjölk. Väl här så pratar vi om hur upplösning med E kan bli. Extremt spännande tycker jag. Kan knappt bärga mig till i morgon när vi hoppas på svar.

På tal om asfalt så kommer Fia och Claes hem idag så nu ska jag och Kalle flytta hem till Högdalen igen. Idag så bllir det en slappdag framför tv, precis som hela påskhelgen har varit. Man kan väl säga att jag laddar för en späckad vecka. Jobbar långpanna på tisdag, efter det blir det Malmen, på onsdag ska jag till min nya arbetsplats och sen jobba igen. Jobbar kväll torsdag och fredag och sen ytterligare en långpanna för att sen vara ledig på söndag. Så man skulle kunna säga att det är ganska så ospännande vecka.
Nu: Soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0