Frukost.

Det var en gång...
Göran ville att Berit skulle äta frukost hemma hos Göran, det kunde Berit mycket väl tänka sig. Men eftersom Berit hade ett möte inne i stan så kände Berit att det skulle vara bättre att sova hemma... Berit ångrade sig ganska så mycket när hon vaknade upp och insåg att det inte fanns någon mat hemma. Sopm tröst åt Berit McDonalds...

Hursomhelst så hade jag och Carlsson trevligt, Janne kom och tog en öl med oss och vi hade väl mer roligt med hans mobil än med Janne. Ska nog köpa HTC Hero bara för att kunna spela spel. Är extremt trött idag och jag hade med glädje legat i sängen eller på soffan hela dagen. Istället åkte jag till min nya arbetsplats och fick träffa några av mina nya kollegor och fick en liten rundtur av mitt nya jobb. Börjar jobba redan den 30 april och jag är väldigt tacksam över att jag har en så förstående chef som Maria i dagsläget. Väldigt sällan är det några problem med ens önskemål. Hoppas verkligen att man kommer få jobba med fler chefer som Maria.  

Snart är dagen över och jag får gå hem och dra något gammalt över mig.
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0