Damn.

Är lite irriterad. Jag vill alltid veta mest och vara bäst. Nu kommer jag inte vara det direkt från början och det stör mig otroligt mycket! Klart att jag förstår att det inte är för att vara elak som det nu inte blir som jag vill. Men att veta det hjälper inte min irritation direkt.

Idag har det varit en sån bra dag, ser fram emot många fler liknade dagar nu när jag kommer vara ledig oftare. Träffade Carlsson vid Medis, vi tog en promenad runt söders små gator och gränder och käkade en lätt lunch på Sophies som ligger ganska nära Mariatorget. Mycket trevligt. Carlsson smsar med Erik och jag fick diffusa sms från kocken. Vi tog en promenad till Malmen och drack en kaffe där med kocken. En slapp och skön dag, precis som alla lediga dagar ska vara.
Befinner mig nu i Frösunda och ska fira påsken här. Eller snarare på blivande f.d. arbetsplats. SEGT...

Kommentarer
Postat av: Christian

Måste vara så jobbigt att vara du ;)

2010-04-02 @ 02:30:07
Postat av: Carlsson

ring mig när du vaknat sockertopp!

2010-04-02 @ 09:28:52
URL: http://caughtinalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0