Carola Häggkvist häng.

En mycket trevlig middag med Carlsson.  Var evigheter sen vi var ute och åt middag, vi har blivit så ekonomiska så vi äter bara havregrynsgröt (Carlsson) och Special K med mjök (Sundström) till middag.
Vill ni se lite bilder på före och efter att orkanen Carlsson och Sundström dragit fram kan du kika här:http://caughtinalife.blogg.se/2010/april/en-helt-vanlig-tisdagskvall.html#comment
När Carlsson började dallra på gäddhänget så brast det för mig, började skratt hysteriskt, kunde inte andas och fick kraftiga kramper i magen. När resten av restaurangen sluta med sin verksamhet för att kolla vad som förse gick vid vårt bord försökte jag verkligen sluta. Det gick inte. Tårarna sprutade och jag kommer alltid komma ihåg Carlsson kommentar när hon hade kikat på baksida av min överarmen, va? Har du en muskel på baksidan också? Nåväl, Carlsson har smala ben det har inte jag.
Ska sova nu och ser frame mot en sovmorgon. Böhöver inte infinna mig på jobbet innan 12, det känns som en lyx.
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0