Bra idé VS dålig idé?

Är helt otroligt trött idag. Blev en sen kväll för mig igår, gammal skåpmat ville att jag skulle åka hem till honom men någon måtta får det faktiskt vara. Så han kom hit istället. Vi hyrde en film och käkade thaimat. Trodde att han skulle sova kvar men som tur så tog han bilen hem, jag sover så dåligt när jag inte får sova själv så jag föredrar att sova själv när jag ska upp och jobba. Det som är så roligt med gammal skåpmat är att han och hans flickvän är tillsammans och gör slut extremt ofta och för bara några dagar sen så förklarade han för mig att nu skulle han verkligen satsa på deras förhållande och hålla sig i skinnet. Det höll i ca tre dagar. Bra självdisiplin? Jag borde ha sagt nej, men det är trevligt med sällskap och dessutom så är det trevligt att fika.
Nu ska jag jobba idag igen, imorgon har jag en liten sovmorgon iaf, börjar inte fören 10 på HKC. Sen är det bara sju arbetsdagar kvar innan jag är ledig i en dag. Ja, jag jobbar alltså bara 11 dagar i rad, ledig en för att sen jobba 9 nätter. Mycket till liv? Nä, men sen är jag ledig i en vecka!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0