Älska greker.

Jag och Carlsson var på visning i Hornstull på en lägenhet. På väg in krockar jag med Gammal skåpmats mammas kusin (okej jag har redan tappat er!) Han hade precis kommit ut från visningen. Sa att det var en fantastisk lägenhet. Vi gick upp kikade och den var verkligen fin, mäklaren var en dryg grek och Carlsson fick honom att inse det. På väg ut så väntar Lakis påoss och frågar om han får bjuda på en kopp kaffe på sitt café. självklart vill jag och Carlsson ha en frappé. Så vi dricker kaffe och kikar i "prospektet" och då ser Johanna att det även är en grek som säljer lägenheten. Jag kikar på namnet och tadaa! Det är ju fan Lakis som är säljaren! Efter en stund så kommer mäklaren in på Frapino och ser oss sitta med Lakis. Börjar nästan stamma och frågar om vi gillade lägenheten. Han rodnar så att han har en färg liknande falurödfärg i ansiktet. Man ska passa sig jävligt nog med att vara otrevlig, man vet aldrig vem som känner vem... Världen är bra liten och den krymper hela tiden...
Nu ska jag ta och sova, börjar mitt nya jobb imorgon med lite dagupplärning.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0