So far so good!

Än så länge har jag hållt fast vid mitt nya liv, är visserligen bara inne på min 26:e timme på det nya livet. Men det är ju ca 16 timmar längre än sist. Nu blir det en promenad till Älvsjö för att ta tåget till jobbet. 

På tal om asfalt... 

Väldigt märkligt att det sägs vara som så att flickor/tjejer/kvinnor eller kärringar är så fruktansvärt rädda för att vara ensamma. Men om man ser till den verkliga världen så verkar det vara tvärtom. Många pojkar/killar/män eller gubbar har extremt svårt att lämna ett förhållande utan att ha träffat någon ny. När jag tänker efter så är det nog ingen som inte har kört dubbelt ett tag för att ha sitt på det torra. FEGT tycker jag. Otrohet när den är som fegast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0