Helgen som var.

Helgerna bara flyger förbi! Det MÅSTE vara som så att det är förre timmar på dygnet på lördagar samt söndagar.
I fredags efter jobbet så åkte jag ut i Djurgården för att bo kungligt en natt på Hasselbacken. Jag och Carlsson så klart. Gjorde mig klar för galej på hotellrummet för att sedan möte upp team extra extra för middag hemma hos Madame Werne. Fantastisk god mat! Många genuina skratt! Otroliga värdar! Gott i glasen, jag ni fattar! Det var helt enkelt en bra kväll!

På lördag morgon käkade vi Brunch och sen var det dags att äntligen få ta det lite lugnt, ligga på soffan och kolla på serier och filmer. Lina kikade förbi på kvällskvisten och hade med sig godis och grejer. Somnade utan att se klart Transformers. UTSLAGEN... Skulle man kanske kunna säga?

Söndag blev det shopping i Barkarby samt Sickla, Lina bjöd på middag och nu är det återigen måndag... dessvärre.

Jobba och träna, Ida i sitt hamsterhjul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0