Guldfisk?

Mitt liv är ungefär lika spännade som en guldfisks. De tragiska är att jag har betydligt bättre minne än guldfisken så jag kommer ihåg att gårdagen var lika tråkig som dagen.

Det mest spännade jag varit med om de senaste 24 timmarna var min dröm i natt om att jag låg med alla i ett volleybolllag. Vilket var ganska spännade ända till dess att jag insåg att jag inte hade använt skydd med en enda och att jag nu var den största smittspridaren i världen. Hur ska man nu tolka den här drömmen? Dags att testa sig mot klamydia? Eller att jag verkligen behöver ligga? Med kondom då, givetvis! Ja, man lär ju inte hitta någon genom att sitta hemma, så nu ska jag iväg till Sats för att köra lite Bodypump och sen blir det biomys med Lina. Ska bli skönt att komma ut lite.

Frisk luft sägs vara uppiggande?

  


Kommentarer
Postat av: Frk Carlsson



STILL GOING STRONG SUNDIS!

Nej men för all del, ses vi på Anglais ikväll?



<3!

2009-11-12 @ 19:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0