Fröken Carlsson speaking



Heyheyhey!


Kul att se att man blir omnämnd i Sundströms blogg ibland. Särskillt när det står något i stil med att jag tvingar ut Sundström på äventyr. Det låter som att jag mer eller mindre likt en tandläkare tvingar Sundström att gapa medans jag häller i henne vin. I 9 fall av 10 är det tvärtom.
Eller när hon berättar om kvällar som jag varit onykter men själv hållt tyst om sina "magsjukor" dagen efter.

Fast det gör inget, för lite snabbt kan man konstatera att vi nog är ganska lika. Till exempel så gillar vi inte alkoholmissbruk. Därför dricker vi alltid upp glasen oavsett storlek, att slänga eller spotta i glaset är verkligen ett missbruk av alkohol.

Så det var några ord från mig. Nu ska jag fortsätta med min MalibuCola som Sundström så fint hällt upp.
Ses vi på Malmen ikväll?

//
Fröken Carlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0