För upptagen?

Okej, jag tränar nu. Regelbundet. Sug på den ni! Har plötsligt börjat älska Bodypump igen. Älskar känslan av att det bränner i låren i just de där riktigt små benböjen i botten. Ni som har provar VET vad jag menar. Känna svetten lacka under de 120 bicepscurlen till tonerna av Linkin Park. Eller under utfallen när benen skakar så man måste ta hissen till tunnelbanan när passet är över. I morgon är det dags igen. Liljeholmen, jag och Lina. Känner mig som ett barn dagen innan julafton. Sjukt!




Har idag promenerat över hela Söder i högklackade stövlar för att leta efter en pizzeria som både jag och Frk Carlsson kände oss bekväma med, det var lättare sagt än gjort. Lite kräsna är ju att underdriva det hela. En trevlig dag idag. En liten fika i Hornstull på favorit fiket. Frapino. Loads av riktigt girltalk med Carlsson. Nu har vi nog vänt ut och in på alla våra underliga känslor minst 1000 gånger.

Funderar helt ärligt på att sälja lägenheten och dra utomlands. Jag gillar inte Sverige och Sverige gillar inte mig. Sverige är ett bittert land med pissigt väder. Man blir ju som man umgås, så det är Sveriges fel att jag är extra bitter just nu.

Ska förhoppningsvis till Miami efter jul! Ska börja spara pengar så att det verkligen blir av. Hur grymt vore inte det att få lite sol på sin bleka kropp som inte har sett solen sedan Halkidiki?

Vet inte riktigt vad som händer i mig just nu. Väldigt förvirrad. Konfundersam. Ytlig. Elak. Ännu mera ytlig. Ja, jag är inte någon trevlig person just nu. Gillar inte mig själv. Föraktar är ett bra ord.

Okej, det här inlägget är nog det mest rörigaste. Men en liten inblick i det som snurrar inför pannbenet på den empatilöse frk Sundström.

Enjoy.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0