En jag-dag!

Det är så skönt att vara ledig mitt i veckan ibland. Då har man helt plötsligt tid för att göra saker som man skulle må bra av att göra oftare. Så idag så tog jag en sovmorgon till elva, då hade jag sovit i 13 timmar. Då fick det räcka... Sen så äter man frukost framför tv och kollar på projekt runway. Sen går man in till centrum för att sola. Smiter in en snabbis på Kicks på vägen hem för att köpa saker som jag tror jag behöver, det blev en ny handkräm, nagelbandskräm, nya naglar samt lite BUS lotion. Så väl hemma så tar man en lång dusch och bara genom att slippa sminka sig för att sedan rusa iväg till jobbet gör det till en riktigt lyxig stund. Sen så rår man om sig själv samtidigt som man tittar på en Wallander film.

Nagarna:


Jag gillar att göra tjejgrejer, men inte bara på mig själv utan även på andra. Mamma var här för ett tag sen och jag tror nog att hon gillar det också.

Min fina mamma! 
 

Nu ska jag laga lite köttfärssås och äta även denna måltid framför tv. Smaklig spis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0