Det hänger på håret.

Har ju klippt av mig håret. Vilket har resulterat i lite olika reaktioner. 


En gästs kommentar: Ida, what have you done to your hair? Jag svarar: Cut it!
En annan gäst: Jag säger: Var det bra så? Gästen: En sak till, du är riktigt snygg i håret.
Snubbe på Patricia: Du måste ju vara flata om du har kort hår.
Alla på jobbet: Gud, vad snyggt! (hmm, vad skulle dom annars säga?)


Jag gillar att vara korthårig, det gör mig inte till flata eller ändrar min sexuella läggning. Jag älskar mitt hår och gillar att det inte tar mer än FEM minuter att fixa det.  


Jag känner mig sexigare, fräschare, piggare och yngre med mitt korta hår. Att jag förmodligen ser äldre ut gör mig inget, det innebär att jag INTE behöver visa leg när man ska in på krogen.  

ME LOVE THE HAIR!

Kommentarer
Postat av: hanna

men jag är från jobbet och SÄGER att det är skit snyggt för det är det veeeeeeeerkligen annars hade du fått höra motsatsen,åtminstone från mig :D

2009-11-04 @ 00:25:13
Postat av: Ida

Haha, jo det kan man ju lita på!

2009-11-04 @ 10:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0