Dating in the dark.


Namn: Ida Sundström
Ålder: 24
Telefonnummer: 0735314512
Mejladress: [email protected]
Sysselsättning: Hotellreceptionist
Bostadsort: Stockholm

 
Varför letar du efter kärleken?
 
Jag letar efter kärlek för att jag är uppriktigt trött på att inte kunna köpa storpack med fiskpinnar, behöva betala enkelrumstillägg och för att det inte finns några singelrabatter precis som det finns studentrabatter. Sen saknar jag "lite" någon att dela vardagen med. Ligga sked på soffan och veta att någon väntar på en när man komer hem. :)  

Vad är det du letar efter hos en framtida partner?
 
Jag letar efter någon som jag kan vara ironisk med. Någon som får mig att skratta och utmanar mig på ett intellektuellt plan. Har en liten svaghet för långa mörka män... :P  
 
Vad gillar du att göra på fritiden.
 
På fritiden så tränar jag, lagar gärna mat till familj och vänner och att resa är ju aldrig fel. Men att bara få vara hemma en dag kan verkligen vara underskattat. Men helst av allt så dricker jag ett glas vin med tjejer på favoritbaren.
 
/Ida Sundström 


Denna ansökan skickade jag in igår. Idag ringde dom... SCARY!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0