Besatt!

Okej, jag är verkligen besatt av träning. Hade tänkt hoppa över träningen idag, vaknade med ångest över att jag ens hade tänkt tanken. Så nu har jag svirat på mig mina nya träningsbyxor och tänker bege mig till Medis för att köra lite Shape, funktionell styrketräning. Det har hänt något. Numera kör jag aldrig kondition utan bara styrka. Litar blint på att Frk Carlsson drar med mig ut på långa promenader.

Igår blev det en skönt hemma kväll. Lite nya avsnitt av både Gossip Girl och OneTreeHill så lämnar jag inte huset utan protester.

Drömde förmodligen den sjukaste drömmen jag någonsin drömt i natt, en av mina systrar satt och tvingade i mig sprutor med Kokain, som man normalt sett snortar. Men inte i mina drömmar. MIn syster blev sjukt besviken på mig när jag inte visade några effekter på kokainet. Som sagt, mycket märklig dröm.



/Ida


Kommentarer
Postat av: Frk Carlsson

Rah-rah-ah-ah-ah!

Roma-roma-ma!

Ga-ga-ooh-la-la!

2009-11-04 @ 12:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0