What a weekend!

Vill börja med att tacka alla som jag har haft nöjet att spendera denna helg med. Lina, Maria, Mamma, Syrrorna, Theo, Claes, Danne, Prins Carl Filip. Och så er andra som jag nu glömt att nämna med namn.

I fredags så blev den en sväng till Malmen och en snabbis på 54:an, var allmänt trött och inte på särskilt partyhumör. Men lite bekräftelse från lite olika håll gjorde att man blev lite piggare(eller var det latten?) Blev en tidig kväll. Jag var iaf hemma vid halv tre. Vaknar sen på lördags morgonen av att alarmet på mobilen går igång och att Lina ringde samtidigt. kastade på mig bikini och lite kläder för att bege mig till Hornstull och Skrattstock. Vi satt där i nån timme för att sedan byta location till Långholmsstranden istället. Vi har även fått förstärkning av Maria och två killkompisar till henne. Många goda skratt och lite hjärt-och-lung räddning är jag sedan på väg hem för att fixa mig inför kvällen. Mötte upp Maria vid Medis och vi hamnade på Kvarnens uteservering tillsammans med grabbarna grus. Lite mat och några öl senare beger vi oss till Storstad och där blir vi sittande ett tag. Prinsen och hans följe förde ett jävla oväsen så vi valde att åka vidare. Hamnade till slut på Solidaritet. Maria och jag funderade över livets konstigheter (dvs män) och dansade tills dess att solen gick upp.  

Idag var det en ny dag och jag gav upp det här med att sova eftersom det uppenbarligen inte funkar när det är ljust ute. Åkte ut till mamma och lekte med goaste Theo i hans plaskpool. Var inte riktigt tänkt att jag skulle bada, men där hade vi lite olika åsikter jag och Theodor. Han höll i vattenslangen så det var bara att tacka och ta emot. Bjuder på en bild som visar ganska tydligt vad som händer när jag inte får sova mina 9 timmar. KATASTROF! Men Theo gillar att klä av sin moster... Det är till att börja i tid...


Morsdag idag för er som ev missat det. Firade vi genom att tvinga mamma laga mat. Bakat bullar hade hon också gjort. Mums. :)
NU är det dags för bingen, helt slut. Imorgon inventering. JIPPI... :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0