Vilket underbart väder :)

 NEJ jag är faktiskt inte ens ironisk. Det regnar inte när man promenerar sina 30 minuter till Älvsjö. Börjar spöregna lagomt till dess att man är ombytt och klar på jobbet och så har det slutat när man väl får gå hem. Kan inte bli så mycket bättre. Dessutom slipper man ha den där ångestkänslan av att "det är fint väder så nu missar jag nåt."

Händer inte så mycket den här veckan, mest jobb. På lördag är den enda lediga dagen den här veckan och då ska jag fix Linas hår. Så jag kommer förmodligen att sova där fredag till lördag. Apropå hår så gillar jag verkligen hur min frisör lyckades få till frisyren den här gången.


Jag gillar inte att vara med på kort, iaf inte kort som jag inte själv har tagit.
     

Fan vad jag vill ha skrattgropar. Det om nåt är något som är charmigt. Hur långt har plastikkirurgin kommit? Kan dom fixa smilgropar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0