Verkligen FANTASTISK!

Idag gjorde jag dagen till min dag, har haft humöret på topp hela tiden och träffat människor som jag tycker om. Till en början så kan jag säga att underhållningen på jobbet ska man inte gnälla över. Primadonnorna från Mama mia uppträdde och det var storslagen show. Lite grekisk musik på det och kvällen kan ju inte bli bättre? Jo det kunde den. Ioannis med sällskap kom förbi och jag fick träffa hans nya sambo för första gången. Trevlig tjej. :) Han verkar lycklig och det är det viktigaste.

Kände mig dessutom vacker idag.


Nu ska vi fokusera på att morgondagen blir lika bra. Har ju iaf en sak att se fram emot. Mmm... Han med lite smör på! Eller förresten, smör är överskattat för det lär bara smälta på honom för han är så het!! Hur som helst så följer den röda tråden även den här mannen och han har flickvän. Typiskt. Men å andra sidan så är det ju inte henne jag vill ligga med. Detta innebär dock att jag kommer sminka och fixa håret i tre timmar för att sedan få träffa honom i tre minuter. *suck* 
Vad gör man inte för vissa människor? 

Sleep tight!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0