Varför är man så trött?

Finns väl egentligen tusen orsaker till att vara trött? Men orkar fucusera på det? Nej! Idag började jag dagen med en promenad till Älvsjö för att sedan åka till Jobbet. Dagen gick snabbt förbi och det var dags att träffa goaste Maria. Så skönt att bara prata av sig lite med någon som förstår en. Känns verkligen bra att vi har börjat träffas igen, hon är så härlig! Sprudlade personlighet och bubbligt glad. :) MEN! En tjej med mycket skinn på näsan. I like it!
Igår så smyckade jag och Lina tanden. Så nu sitter det en rosa liten pärla där, så tjusigt så. Orkar inte lägga upp bilder men det kommer säkert.

Är helt tom i hela huvudet så det blir nog sängen snart. Puss, kram och nyp i....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är ju världens sötaste - vilket fint inlägg!! Blev så glad när jag läste! Skinn på nästa - njeaa!:) Borde väl kaxa till mig!!

Tack för du finns!



Puss & kram



p.s vi hörs till helgen

d.s SNYGG BLOGG!!!!

2009-05-19 @ 20:01:48
Postat av: Maria

HaHa - nästa (näsan) mena jag såklart!!

2009-05-19 @ 20:03:39
Postat av: Anonym

Maria!

Självklart så läser jag inte det du skriver utan jag förstår hur du tänker... Haha :) Kram på dig!

2009-05-20 @ 19:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0