Vad händer i helgen?

Imorgon så får vi se ifall det kanske blir en lite utgång för mig och Lina, det var ju så länge sen sist ;) Beror lite på hur jag mår när jag slutat jobba. Är inte lika risig i halsen så förhoppningsvis så är jag någolunda körduglig imorgon... :) På lördag dag har vi inga direkta planer. Tänkte försöka mig på att cykla hem till Lina, tror nämligen att det går fortare än att åka kommunalt. Återkopllar på det området senare. Eftersom LIna ska jobba på lördagkväll så funderar jag på att åka hem till syrran och leka med Theo eller tvätta. Lutar åt att tvätta. Men skattepengarna kommer på torsdag eller fredag nästa vecka så då kanske man ska skita i att tvätta och köpa nytt istället?? 

För övrigt så vill jag bara säga att jag kom i ett par jeans som jag köpte för ett år sen, var extremt tajta då så jag använde dom bara en gång och sen fick dom ligga. Använde dessa jeans till jobbet idag. Funkade fint. Vem vet? Beach 2009 kanske inte är helt omöjligt ändå? :0) Har köpt en ny BUS produkt, vi får väl se om ni ska kalla mig Zebra imorgon.... ??

Nu ska jag kolla på film och sen sova.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0