Still in ny pants!

Japp, eller inte riktigt men jag tog bara av mig dom för att sova. Hemma hos Lina. Båten var ganska kul men det känns som om man har vuxit ifrån den lite. Eller så var jag inte tillräckligt full? Har ju skaffat mig en regel på krogen som försvårar det lite för mig. Jag får inte till det med någon som är fullare än vad jag själv är. Vilket jag tycker är en bra regel, eftersom jag aldrig (nu för tiden iaf :P) blir odrägligt full. Sen måste jag bara säga till alla tafsande karlar som man stöter på... Ni som känner mig vet att jag har en "liten" svaghet för långa mörka män. Och hur många såna svenska killar finns det? Nä, inte många. Så ofta när jag träffar någon så blir det någon av icke svensk härkomst. Men dom får aldrig bryta på svenska för då går det inte. Inte så höga krav tycker jag själv? Lång, mörk och pratar perfekt svenska. Dom som gör det är ofta födda i Sverige. Bara så alla nu ska förstå att jag inte är rasistisk. Men när man känner att någon drar tag i en och säger: Hejsan, Heeej eller Hur mar (medvetet stavfel) du?? Och iochmed att dom har sagt en öppningsfras så tror dom att man vill att dom ska tafsa på en. Men så är det inte! Och då kommer man till den ev rasistiska delen, det är aldrig svenska killar. Dom har förstått att man TAFSAR INTE FÖREN MAN BLIR TAFSAD PÅ! 

Låter lite självsäkert men en blonderad tjej med relativit stora bröst som jag är ett ganska hett byte för dessa män av icke svensk härkomst. Jag tackar för uppmärksamheten med ett TACK MEN NEJ TACK! 

Over and out! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0