Sköna söndag!

Då var man hemma igen efter två nätter borta. Jag och Lina hade väldigt trevligt igår när vi gjorde henne klar. Delade på en flaska mousserande och sen fick man skjuts till Frösunda för middag med en del av familjen. I princip bakfull när jag kom fram till syrran. Mosters kille Theo var där. LIka söt som rent socker! Sov kvar hemma hos syrran, mamma låg och snarkade hela natten... *morr*  Har idag jobbat hela dagen och på vägen hem så mötte jag upp Lina som följde med mig hem för att laga middag åt oss. Käkade och kollade på film. Eller jag kollade och Lina sov. Ingen överraskning där direkt. Är så trött nu. Hade tänkt städa hemma men det får vänta tills på onsdag när jag är ledig.

BTW så hörde en viss person av sig igår...?? Undra om jag ska träffa honom?

Bye bye birdie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0