Sammanfattning av gårdagen.

Hmm, var ska man börja? Jag och Lina vaknade runt 12-tiden och käkade frukost för att sedan göra oss klara för att åka in till Skansen. Hann in på systembolaget för att fylla på spritskafferiet hemma. Kom hem till mig, sov en liten stund och sen lagade jag Carbonara. Har tydligt supit bort min korkskruv så Lina knackade på hos grannen och fick låna en. :) Käkade, duschar, sminkar mig och klockan är helt plötsligt 23:00 och vi börjar bege oss mot stan, mot det tilltänkta målet: Ambassadeur. Väl på tunnelbanan kommer vi på att vi inte orkar åka in till stan utan vi hoppar av i Slussen för att återigen gå på Patricia. Jag vet! Vi är tragiska, men det är dumt att inte stå för det man gillar. Och vi gillar Patricia.

Väl på Patricia så träffade vi (surprise) en PHSare (studerande vid polishögskolan)... Vet inte hur vi lyckas men det är ingen riktigt utekväll utan en PHSare. Efter det så pratade vi lite med Micke, 32 år från Botkyrka. Ganska så rolig kille. Lina såg Salamimannen och jag träffade den Sthlmskaxiga killen. Stackars Lina blit utsatt för två Italienare och idag känner jag mig skittaskig för att jag inte räddade henne. Men med tanke på att jag har kräkts "lite" nu på eftermiddagen så känns det som om jag har fått mitt straff. Lina matchar sin buss precis och jag missar mitt tåg med en minut. Tar en taxi hem. Väl hemma så känner jag mig nykter och oförskämt pigg. Har svårt att somna. Funderar över om jag gjorde rätt val vid 04:15 när jag lämnar mitt nummer och sätter mig i taxin hem. Idag känns det väldigt skönt att man är ensam hemma med tanke på den lilla kräk incidenten.

Var är min mamma när jag behöver henne??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0