Så trötter...

Puh, var mycket idag på jobbet. Kul att jobba när det händer lite, har varit för lugnt den sista tiden. Ska gå in lite tidigare imorgon. Men fortfarande ingen anledning till att inte promenera till Älvsjö. Brar för att jag trodde att jag skulle hitta mannen i mitt liv idag, mötte jag verkligen ingen alls på vägen till Älvsjö. Det är en lite nätt promenad på 30 minuter, man börjar ju undra om man ska ta det som en pik. Att det inte är meningen att man ska träffa någon? Varför kan man bara inte få känslor för den som man vet skulle behandla en som en princessa? Just ja, det vore för enkelt. Men sen så har jag ju alltid haft svårt för att gilla någon som gillar mig tillbaka... Störd. Vem jag? Ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0