Randig? Modern? Hoppas det?

Jaha, bara för att man är så fåfäng så blir man lidande. Har solat tre gånger den senaste veckan och igår så kom jag på att jag skulle prova brun utan sol. I vanliga fall brukar jag bara använda Doves med lite lätt tanning grejs. Men nu tänkte jag att det vore ju kul att faktiskt vara brun nu när vi ska ut. Jo men visst. Började med att smörja in hela kroppen med vanlig hudlotion för det står det att man ska göra. Sen smetade jag försikigt in brun utan sol grejen. Vaknade i morse och det första jag ser är  armen! IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHHHHHHHHH! Jag är randig! För er som inte tror mig lägger jag upp en bild. 

(ser ut som en fet blodådra??)
Om man ska se på livet från den ljusa sidan så kan man ju säga att det var tur att det var på underarmen och att jag ikväll kommer vistas på en mörk nattklubb. Så det är väl bara jag som kommer märka det. Är lite lagomt fläckig på benen också men det är ju bara till att behålla byxorna på ikväll. *suck* 

Håller på att ladda kameran nu så att jag kommer kunna vara en riktig turist i min egen stan. Lovar att det kommer bilder sen. Ha en bra dag allihopa!   

Kommentarer
Postat av: Maria

Underbart Ida:) HaHa - BUS (Brun Utan Sol) kan vara bra dåligt ibland!!!kraaam

2009-05-22 @ 09:21:55
Postat av: Ida

Sluta skratta Maria! Det är inge roligt!:) Hahaha

2009-05-22 @ 10:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0