Positiva nyheter!

Imorse när jag skulle klä på mig, tyckte jag att byxorna satt lite väl löst. Drog fram vågen och jaså minsann! Här har man tydligen gått ner 4 kilo under Maj. Tänk vad lite vardagsmotion kan göra :O) Med andra ord så kommer jag fortsätta promenera till Älvsjö. Har haft ont i magen hela dagen. Börjar kännas lite bättre nu så jag hoppas att det ska vara bra till imorgon.

Imorgon så ska jag ta med mig cykeln till jobbet. Världens bästa Peppe har sagt att han ska kika på den :) Så förhoppningsvis så kan han laga den. Men jag har inga direkta tvivel, han är ju världens bästa Handyman! Ska tvinga mig upp vid åtta-tiden imorgon för att diska. Har bytt till mig ett vändpass så det kan vara rätt så bra att vara trött imorgon kväll. Hoppas att det blir bra väder för då ska jag nog lägga mig ute och läsa lite. Mys mys...  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0