Livet är en finurlig liten lek.

Promenerade både till och från Älvsjö idag, tänkte att jag skulle köpa en cykelpump på Statoil på vägen men dom hade ingen? Hur kan macken inte sälja pumpar? Fick väl ta mig inte till centrum istället, järnaffären hade iaf pump. Kommer hem och ska pumpa cykeln, men det var punka. Kul... Och hur ska det gå? Jag må vara stor i orden men ganska så liten på jorden när det kommer till mans göra. Suck. Någon som är duktig på att laga cyklar? Hör av er! Bjuder den som lagat cykeljäveln på middag! Först till kvarn gäller!
Passade även på att hämta våren/sommarens räddning idag: 

Måste läsa någon lättsamt nu, har precis avslutat boken; när ingen annan ser. Som handlar om en pojke som blir sexuellt utnyttjad från 4års ålder och i tio år framåt. Friktansvärt att läsa om. Men bra skrivet.

Många i min omgivning har börjat säga emot. Bra! Ta ingen skit!
Ser fram emot helgen som bara den. Ska bli kul att få fixa sig lite och använda den nya party toppen. :)
Dagen är nog över för min del nu. Ska bara läsa lite och sen sova. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0