Lång promenad och finbesök av lillebror.

Dagen började med att kolla film, sen skulle jag och Lina bege oss mot Sickla för att hämta barn. Köpte ett par skor på vägen. Fina röda...  Sen åkte vi till Gullmars och sen så gick vi därifrån hem till Lina. Jag hämtade min  hemnyckel (fick dock fel nyckel av henne, haha) Promenerade hela vägen tillbaka till Globen och "råkade" shoppa lite underkläder... Åkte hem till Högdalen, besökte Solarieholmarna och sen åkte jag hem för att laga mat till mig och lillebror (han ville att jag skulle nämna någonstans att han är snygg så nu Käkat Carbonar och dricker nu ett glas rött. Har dessutom fått ett erbjudande om att gå på "dejt" ikväll men jag hoppade över det. Jag vill ha lite mer framförhållning. Man kan ju inte ringa samma dag och tro att jag är redo! Snart ska Emil åka hem och då ska jag nog läsa lite och sen sova.
  
Och som vanligt... Lite egobilder....   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0