Lalalalala vilken underbar dag!

Solen skiner! Jag ska jobba. Typiskt! Lina ringde och ville att jag i princip skulle packa med mig hela lägenheten för att jag ska sova hos henne i natt. Hon ska på möhippa och jag har lovat att hjälpa henne med att locka håret. Hon kommer bli super fin i sin nya klänning. Hon är alltid fin men nu kommer det bli nåt alldeles extra :)
Provade powerplaten igår och fan vad det var obehagligt. När man skulle göra situps övningen så kommer andningen av sig. Usch, men den ger nog effekt. Känner av lite träningsvärk i benen och det är efter fem minuters träning. Har ju varit riktig duktig och gått hela veckan. Ska hålla i det här nu, och så ska jag lämna i motionspoängen på jobbet.



Känner mig faktiskt vårpigg, inte har jag solat men känner mig brun ändå. Skönt. Ska beställa tid för att färga ögonfransarna nu inför sommaren. Gör stor skillnad. Dags att gå til jobbet för stormöte. Ska försöka hinna lägga upp bilder från Valborg nu när jag ska hem till Lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0