Just idag är jag stark!

Just idag mår jag bra!

Man vet aldrig vad dagen kommer bjuda på. Jag hoppas på lite ögongodis, eller jag vet att dagen kommer erbjuda ögongodis. Alltid trevligt att ha något att se fram emot. Sitter hemma nu och dricker kaffe. Ska väl göra mig klar för jobbet snart. Ska försöka övertyga bossen om att jag kan vara ledig den 24 maj. Då blir det Patricia för mig och Lina. Dansa bort hela natten.

Usch jag får ångest i hela kroppen när jag tänker på det som jag fick se i helgen. Måtte det aldrig beskådas av några andras ögon. Blir alldeles kallsvettig när jag tänker på det. Men jag vet att man kan lita på personen som sitter på beviset att den dagen någonsin existerade. *puh* 

Pirrar lite i kroppen idag. Härlig känsla. Längesen det kändes så här! /Ida

  

Kommentarer
Postat av: Anonym

min kompis svärfar har skrivit den låten (Kenta från Mods)

2009-05-19 @ 21:57:12
URL: http://leissus.blogg.se/
Postat av: Anonym

min kompis svärfar har skrivit den låten (Kenta från Mods)

2009-05-19 @ 21:58:15
URL: http://leissus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Där ser man. Det var den låter vi sjöng mest när vi tog studenten. /Ida

2009-05-20 @ 19:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0