Jag har fått med mig två karlar hem!

Wohoo! Jag fick ragg på centralen ikväll, på väg hem från jobbet. Inne på centralen. Ben & Jerry. Trevliga killar :) Kanske lite vågat att ta hem två samtidigt men varför inte. Man vet ju inte när det bjuds nästa gång. Hahaha! Perfekt att ha B&J när det är CSI på tv.
 
Jag och Lina har kollat på lite datum gällande en utgång. Nästa gång det är helg och jag kan gå ut är 29 maj, så vi får helt enkelt ta och bli fulla på en liten lilllördag. Inga konstigheter. Har läst ut Åsa Larsson nya bok (Tills dess din vrede upphör) och det var en av  dom bästa böckerna jag läst på länge. Jag läser ganska mycket nu. Går lite i omgångar det där... Har beställt 10 nya böcker från Cdon idag, ser fram emot när jag får dom. Fan jag har ju inget att läsa tills dess att dom kommer med posten... Hmm. Har borstat tänder nu så det är dags att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0