Hej då 1:a Maj välkommen ångest!

Fy fan.

Började kvällen stabilt med en öl hemma hos Lina, vidare till Tanto där vi drog igång engångsgrillarna. Drack ytterligare 5-6 öl. Äter lite. Kissa i buskarna. Skickar sms. Får svar om att jag alltid är lika söt. Svarar att vi måste ses. Klart vi ska det! 2 cider till. Vill inte kissa i buskarna igen. Till en lägenhet i Hornstull. KISSAR. 2 cider till. Kallt som fan trots infravärme på balkongen. Några sms senare är vi på väl till tunnelbanan. Påstigning av polare i Bredäng. Avstigning för samtliga i Sätra. Till en lägenhet. 2 öl till. Sanning eller konka. Jucka som en hund. Huvudvärk. Tunnelbanan. 15 minuter väntetid. Avstigning Liljeholmen. Fyllesms, inget svar. Ringer efter taxi. Vill inte stå själv mitt i natten. Ringer mitt ex, svarar alltid. Tack gode gud att han jobbar natt och egentligen bara lysnnar på ett halvt öra när man ringer. Taxin kommer. 200spänn fattigare. Hemma. Mottog ett tack för ikväll sms. Svarar. Däckar. Vaknar. Tyvärr. 

Usch, nu när jag tänker tillbaka på kvällen är jag förvånad över att jag kommer ihåg allt. Ett samtal kändes väldigt onödigt. Den som uppfinner alkolås till mobilen kommer jag vara evigt tacksam mot. Bryr mig egentligen inte vad  människan tycker. Ser man tillbaka på händelsen som var förra veckan så kan man ju fråga sig varför jag pratar med idioten överhuvudtaget. Antar att det handlar om att jag hellre har nån värdelös under tiden tills dess att jag träffar nån annan. I.Brist.På.Annat.

Idag är det strålande väder, vad ska man göra? Åka till Sickla? Träffa en annan kompis? Lägga sig ute och sola? Äta pizza? Eller varför inte allt? Lovar att det kommer komma bilder från igår, hade ju nämligen inte med mig min kamera.  
Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0