Har lite frågor.

Vem har beställt vädret till i helgen? Bara för att jag är ledig så ska det vara lite halvkasst väder. TYPISKT! Aja imorgon ska jag och Lina iaf ut på stan för att leka turister. Fjärilshuset och vasamuseet ska vi besöka. Vi får se som vi hinner med mer? Skulle vara kul men nån båttur men det tar sån tid. Vi ska ju ut på kvällen dessutom. Patricia. Det var längesen. Ska bli så skönt att få dricka sig lagomt lullig och dansa framåt småtimmarna. Behöver få dansa (läs bekräftelse) och ha kul. På lördag har vi funderat på att gå på bio. Mys mys.

Ikväll så blir det jag och en film. Ska gå och lägga mig tidigt så att jag är pigg under den fullspäckade morgondagen. Lägger upp en bild också bara för att jag är uttråkad... 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Kul det är att läsa din blogg, kanske skulle ta och hälsa på dig där i storstan.. kram på dig

2009-05-21 @ 21:57:33
Postat av: Ida

Malin! Kul att du gillar bloggen :) Vore jättekul om du kom och hälsade på! kRAM KRAM

2009-05-22 @ 09:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0