Glatt humör!

Är på strålande humör! Kan bero på att jag inte längre umgås med några som ger mig dålig energi. Har tidigare alltid trott att sånt där var skitsnack. Men helt ärligt, så är det nog faktiskt sant. Funderar lite på om det inte vore kul att gå ut på fredag iaf?? Lär ju inte hitta mina drömmars man på jobbet eller när jag sitter hemma. Det sägs ju att man kan stöta på honom när man minst anar det, så jag hoppas lite på att jag ska snubbla över honom idag när jag promenerar till Älvsjö. Känns som att idag är den dagen då det faktiskt skulle kunna ske :) 

Lite sorg i hjärtat finns det trots allt idag. Min absoluta favoritkollegor gör sin sista dag hos oss idag på jobbet. Han är en av dom få som alltid ställer upp och sträcker ut en hjälpande hand. Om det fanns fler som honom skulle vara dag på jobbet vfara en dans på rosor. 

Dags att ringa upp mamma och pallra sig till jobbet. Ciao!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0