Fjärilshuset.

Japp. Första stoppet som turist. Gick sådär skulle jag vilja säga. Vi spenderad till en början ca 90 minuter med att försöka hitta dit. Bussen som vi åkte med ropade ut fel station så gissa om vi var lost. Väl framme så är det en liten nätt promenad i regnet och sen börjar vi köa tillsammans med alla dessa barnfamiljer. Kändes som om vi var ganska så malplacerade men ändå... Kvavt som attans var det inne hos fjärilarna, kameran immade igen men vande sig tillslut med luftfuktigheten. Har tagit några riktigt fina bilder som jag kommer lägga upp när jag är hemma. Nu är vi iaf hemma hos Lina och hon ligger och sover. Borde också försöka ta mig en tupplur men känner att jag aldrig kommer somna så varför ens försöka? Vi har handlat lite groggvirke och fixat så vi ska ha is till ikväll. Längtar tills dess att det är dags att göra sig klar så man får ta på sig den nya partytoppen. Gillar den skarpt. Hoppas att den ska få mig att sluta tänka på att jag fortfarande är randig, men det är väl att hoppas på för mkt?     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0