En update... (på tiden)

Idag har varit en underbar dag, väldigt mkt att göra men på det stora hela en bra dag. Efter jobbet idag samlades några kollegor för att leka lite nere vid sjön, strålande sol och många skratt. Kände inte direkt för att göra något efter jobbet idag, var helt slut... Men man håller det man lovat och det är jag glad för. Vi hade super trevligt.

Igår när jag var på väg hem från jobbet så ringer min mobil. Ett nummer jag inte känner igen. (radiotjänst har nummer 098075000 så då vet ni när ni inte ska svara) Det var den kaxiga sthlmskillen från i lördagskväll/natt. Blev väldigt förvånad över att han ringde, eftersom jag tyckte att han behövdes plockas ner på jorden så sa jag att han hade fått numret till min mamma istället. Måste ändå ge honom lite cred för att han ringde istället för att skicka sms. Moget samt modigt. Samtalet ledde egentligen ingenstans. Får väl se om han ringer igen? Eller är det min tur att ringa? Nä, jag sysslar inte med sånt. Är han intresserad av att ses så får han höra av sig.

Imorgon har jag inga planer, ska försöka komma hem i tid och försöka vila bort den här förkylningen. (tack för den förresten Navid och Lina)

Bye bye birdie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0