En bra dag.

Okej, jag vaknade med lite ångest men det försvann rätt fort. Tog det rätt så lugnt på morgonen och mötte upp Lina och Elias, vidare till Midsommarkransen där det vankades grillning. Hur skönt som helst att sitta ute i solen. Drog sen vidare till Hornstull för att hämta lite grejer som vi lämnat kvällen innan. Men först tog vi en kaffe på Frapino (sthlm bästa café alla kategorier, långholmsgatan.) Skulle egentligen bara upp för att hämta lite saker hemma hos en kille som heter Stefan, slutade med att vi än en gång våldgästade hans hem. Ett glas vin, en öl och lite roliga historier och kvällen är komplett. Käkade en Carbonara på Där med Pasta och sen dog både jag och Lina så vi bestämde oss för att åka hem. Fick med min vanliga tur vänta 25 minuter i Liljeholmen på bussen. Imorgon så blir det förhoppningsvis till att träffa Maria. :)

Sov så gott. Nu däckar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0