En bra dag, rätt igenom!

Började dagen med ett SMS, vakna din jävel... Så det var bara att stiga upp, duscha, packa och bege sig till stan för att träffa en kompis. Fikade, skrattade och sen åkte han vidare. Blev kvar på stan, hade ju dagen til ära fått lön och då måste man ju göra av med 1/3 på kläder! Eller hur? Gjorde iaf några klipp :) Här får ni se vad jag köpte idag.... 

   
Toppen sitter riktigt bra, tänkte ha halsbandet till. Det är dubbelvikt på bilden, så det kommer hänga snyggt. Jeansen var ett riktigt kap. 250:- på Bikbok. Dessutom har dem muddar längst ner så man slipper använda gummisnoddar. Bjuder även på en bild av Ida osminkad... SOm kompensation för alla ego bilder jag lägger upp... (sorry)


Nu är det dags att sova, det är ju en lång dag som jag har framför mig imorgon. Sov så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0