Bara jobb och jobb, ingen vila!

Men nu är man iaf ledig imorgon och det firar jag med ett glas vin och ostkrokar (ostbågar för er som inte är norrlänningar) Tycker att jag förtjänar det för jag har en jävlig träningsvärk efter powerplaten.

(inte jag på bilden) Om det ger så här kraftig träningsvärk så måste det ju ge effekt??

Idag när jag kom hem så skruvade jag ihop soffan och det ser riktigt bra ut :) Så mkt skönare än min egna. Mamma kommer imorgon för att äntligen stanna. Ska följa med ut till Anki för att få mina naglar fixade. Snart fem veckor sen sist så det är behövligt. Ska nog se på några avsnitt av 90210 innan jag somnar. Men först! BOTTEN UPP RESTEN I HÅRET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0