Vilken underbart trevlig dag.

Har varit på mitt bästa humör idag! Vet inte om det beror på mina 14 timmars sömn eller på den fruktansvärt otrevliga receptionisten som vi råkade ut för i Göteborg. Hon fick mig att aldrig vilja sluta le, för fy fan för att bli så dåligt bemött! Fler leenden åt gästerna!  

Snart bär det av till Borlänge, bara två dagar kvar. Dessutom är det bara 41 dagar kvar tills vi åker till Grekland.
Vem vet vad som händer på Peace & Love, skulle tro att det kommer bli ganska vilt... Jag känner ju mig och Lina... haha. Vi får väl se om man träffar någon som man träffade i Göteborg? Lina har ju gett bort mitt nummer så vi får väl se vad som händer. Hon är för övrigt min personliga sekreterare. ;)
Spännande spännande.

Nu blir det tv, lite aldrig fucka upp och sen lite sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0