Tomt...

Har egentligen inget att blogga om idag. Lina har åkt till Dalarna nu för sommaren, så nu kommer jag inte träffa henne mer innan Peace & Love om två veckor. Tur att jag har Johanna igen, inte för att vi kommer hinna träffas iaf... Vi jobbar ju som idioter båda två. Rätt så skönt att det är halvkasst väder, då gör det inget att man jobbar. Mest skönt. Som ni märker har jag inget att skriva om... babblar bara på...

Har inte hört av något från Herr X, hade faktiskt hoppats på att slippa det så det är rätt skönt. Jag menar, hur säger man till någon på första dejten att människan har så dålig andedräkt att man helst vill vara på minst två meters avstånd? Det är ju en sak att säga en sån sak till någon som man har varit tillsammans med ett tag, typ: Hjärtat, du har kass andedräkt. Kan inte du vara rar och borsta tänderna? Funderar ganska mycket nu, borde jag ge Herr X2 en chans? Inte han med taskig andedräkt då alltså. Jag vet Johanna att du kommer sitta en meter ifrån då med fetaste solbrillorna och vaka över mig som en räddare i nöden. Varken du eller jag har en bra känsla över Herr X2 men alla är väl värda en chans?

Hmm, tåls att sova på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0