To wear or not to wear?

Det är frågan.
Hade inte tänkt att ta med mig hela garderoben ner till Gbg, så nu står det mellan dessa outfits.



Svart cocktail klänning med svart tyll samt en vit spetskant.



Lite mer casual: Favorit jeansen med en silvrig paljett-topp.



Jeanskjol med en svart topp med broderier.



Vita tajta jeans och en tubtopps korsett. (dålig bild)

Förhoppningsvis så med rätt klädsel ska jag kunna hitta något liknade den här:


Den här grekiska guden vet jag inte ens vad han heter.... Men helt seriöst så räcker det om man skulle råka stöta på någon som liknar honom lite. :P
Hittade även den här bilden sen sist den var party. TREVLIGT.


Tycker själv att man har stilat till sig lite de senaste åren.... Kolla själv... hmmm....

Frisyren är nog den jag är mest stolt över... eller skiten runt munnen... Har lite svårt att välja... hhahaha


Hjälp mig nu välja kläder!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0