Syster dyster...

Nu var man hemma i Dalarna, blev en panik vistelse hit pga av att syrran ligger inne på sjukhus. Hennes lever vill inte vara med och leka längre. Dom vet inte riktigt vad det är än, men än så länge så har hon fått antigift mot Paracetamol... Hon har dessutom blivit flyttad från Avesta lassarett till Falun. Om det inte levervärderna blir bättre snart så måste hon få en ny lever. Lillebror verkar vara beredd att ge upp halva sin lever. Stort av honom. :) Han är bra snäll han.

Har gråtit många tårar idag, har ont i huvudet av all spänning. Imorgon får vi förhoppningsvis veta mer. Vi ska in och besöka syrran imorgon. Har även tagit med oss Lilla Johannes. Han förstår nog mer än vad man tror den lille... :( 
Usch känner mig hemsk som bara lämnade jobbet i all hast. Esther som är för snäll för sitt eget bästa, tog mitt pass. Du är en ängel som inte är från denna värld. 

Tack till alla som har funnit där idag och kommit med uppmuntrande ord, jag uppskattar allt ni gör. Ett extra STORT TACK till Johanna som är den som jag håller i när det blåser. Pusspåre!

 

Kommentarer
Postat av: Carlsson

<3

2009-06-12 @ 17:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0